piątek, 24 czerwca 2011

Dobra, ta notka będzie krótka, zwięzła i na temat, bo coś się za bardzo niecierpliwicie, choć widzę, że niektóre mają totalny odlot przy muzyce :D
Przechodząc do wyników, dodam jeszcze, że to chyba było do przewidzenia :D


Serdeczne gratulacje, blablabla, i tak dalej. Nie no, na poważnie, tyle się dzisiaj nagratulowałam że mogłybyście mi przywalić słownikiem synonimów xD Mamy już naszą Miss, która w dodatku zdążyła się zresztą przyzwyczaić do bycia na tym blogu ;D W końcu odpadła całkiem niedawno! (a może to ten czas tak leci?) Widać, że zdobyte doświadczenie nie poszło w las :D Cóż, akurat w tym mini konkursie byłaś moją faworytką, więc cieszę się z werdyktu :) Co do reszty dziewczyn - wszystkie prace były naprawdę świetne, i nawet jeśli zdobyłyście 0%, nie ma powodów do zmartwień, po prostu głosów było mało :)


Dla przypomnienia praca FlyMissy05:




Genialne, prawda? :D Gratuluję (. . .) wygranej, zgłoś się do mnie w ciągu 48h najlepiej, 200 stardollarów czeka! :D A odnośnik z Tobą w roli głównej pojawi się na stronie jutro, dzisiaj już naprawdę nie mam na to siły.

10 komentarzy:

  1. Wiedziałam, wiedziałam! <3
    I miejsca jak najbardziej zasłużone wszystkie.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. głosowałam na nią *duma* :D
    a z tym odlotem to że niby my? xD
    kto ci takich głupot nagadał? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yzabelka - obserwacja własna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że wygra ; ).

    Gratuluję!
    Nawet nie wiedziałam, że będę na tak wysokiej pozycji ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku dziękuję, dziękuję, dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jejej :D BRAWO :*

    O... mam 2miejsce... troche zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yehe, świetna ta praca była XD

    OdpowiedzUsuń
  8. My heartiest congrats!! Wish you success in further activities!

    OdpowiedzUsuń