piątek, 24 czerwca 2011

WYNIKI!



Tak, to już za chwilę. Już za chwilę dowiemy się, kto zwyciężył pierwszą edycję Stardoll Top Model? Emocje sięgają zenitu; a za chwilę będą jeszcze większe!

Tyle miesięcy przygotowań, tyle trudu, wysiłku, wszystkiego. Ale jaka satysfakcja :) Nigdy bym nie przypuszczała, że zorganizuję TAKI konkurs. Jesteście cudowni, wszyscy! Nie mogłam wymarzyć sobie lepszych czytelników, lepszych uczestniczek, lepszych jurorek. Aż dziwnie, że to wszystko się już kończy. Żyłam tym konkursem 8 miesięcy - były chwile radości, i były chwile załamania, kiedy miałam ochotę rzucić to wszystko. Niewiele rzeczy odbyło się w stu procentach tak, jak planowałam. Spory odsetek tego bloga to zwykła spontaniczność. Za dużo jej było tutaj - to mogę teraz stwierdzić. Niewątpliwie na cały konkurs wpłynął fakt, że stardoll już mnie nie kręci, a już na pewno nie tak, jak dawniej. Jednak dawałam z siebie wszystko i dziękuję za wszystkie miłe słowa - mimo całego włożonego czasu nie żałuję, że się w to zaangażowałam. Dziękuję.


Tyle słowem ode mnie. Jednak aby nie zrobiło się zbyt ckliwie, przejdę do tego, na co chyba każdy czekał. Przez 8 miesięcy! Od pierwszego dnia, aż do dzisiaj. Niedługo zresztą skrobnę notkę o naszych finalistkach - jest tyle rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić, że nie mogę tego przegapić ;) Osoba, która zwyciężyła tą edycję, nieustannie mnie zaskakiwała. Początkowo dałam jej szansę. Kolejno ją odwiedzając, stwierdziłam, że nie powinno jej tu być. Została skreślona. A jednak. Zapewne tylko ona wie, o którą stylizację mi dokładnie chodzi, ale przeszłaś dzięki Dr. Dexterowi. Weszłam do Twojego apartamentu, znudzona po nieustannym przeglądaniu kilkuset zgłoszeń. Zebrałam szczękę z podłogi. Nie mogło Cię tu zabraknąć! I jak widać, doszłaś aż tutaj. Gdy przypominam sobie Twoje początki, muszę powiedzieć, nie byłaś moją faworytką, zawsze czegoś było za dużo. Aż do czasu. Kilka zadań temu przekonałam się do Ciebie i odtąd Ci kibicuję, jednak muszę przyznać, że cieszyłabym się z wygranej każdej z Was - po prostu byłyście wyjątkowe i z wybranej 13, a zresztą nie tylko, bo było mnóstwo wspaniałych dziewczyn, dla których zabrakło miejsca, każda z Was mogłaby teraz zaszczytnie wygrać tą edycję. Nie przedłużając już, bo zrobiło się naprawdę sentymentalnie, mam zaszczyt, wielką przyjemność i tak dalej ogłosić, że pierwszą edycję Stardoll Top Model zdobywając aż 82.61% poparcia czytelników zwyciężyła....

















*werble*














A, przepraszam, jeszcze tabelka ;D Dla formalności :D















Tak więc....


















*oklaski i okrzyki zniecierpliwionej widowni*


















Ponownie powtórzę, że mam zaszczyt, wielką przyjemność i tak dalej ogłosić, że pierwszą edycję Stardoll Top Model zdobywając aż 82.61% poparcia czytelników zwyciężyła....






























MWAMP!!!



























*fanfary, okrzyki i oklaski*



















A to Ci dopiero zaskoczenie, prawda? ;D WIELKIE BRAWA! Moje szczere gratulacje! *uścisk dłoni prezesa* xD Pokazałaś nam wszystkim, na co Cię stać. Choć początkowo nie miałaś blisko do czołówki, udowodniłaś, że możesz wiele. Bardzo Ci gratuluję!


Ha! Ażeby to nie były tylko puste słowa i tytuł (możesz się teraz przedstawiać jako Zdobywczyni Pierwszego Miejsca W Pierwszej Edycji Stardoll Top Model Organizowanej Przez EnnKatte , dobra, nie przesadzajmy ;D), czekają na Ciebie wspaniałe nagrody! Czyli:
- statuetkę i tytuł STM autorstwa Esther001
- 200 starpunktów sponsorowanych przez Administrację Stardoll
- 100 stardollarów sponsorowanych przez Administrację Stardoll
- 900 stardollarów sponsorowanych przez EnnKatte
- 300 stardollarów sponsorowanych przez Agasię007
- 200 stardollarów sponsorowanych przez Gabisię9

Czyli w sumie 1500 stardollarów i 200 starpunktów. Ponadto zostaną z Tobą przeprowadzone aż dwa wywiady - jeden w Magazynie i drugi w "Sezaamie" autorstwa Salamandry!


Nie zapominajmy także o VenusVirgin, no i Dusiolli, z którą dzisiaj się pożegnaliśmy - dziewczyny, jestem pełna podziwu dla Was wszystkich! Po prostu brak słów, sama już nie wiem, co mam pisać. Na Was także czekają wspaniałe nagrody (każda z Was otrzymuje skromny zestawik :D Bardzo skromny w porównaniu do Waszej kreatywności!):
- 100 starpunktów sponsorowanych przez Administrację Stardoll
- 100 stardollarów sponsorowanych przez kasię565
- 50 stardollarów sponsorowanych przez Administrację Stardoll
- doładowanie Superstar za 10.98zł sponsorowane przez zelekkxd
Czyli w sumie 250 stardollarów i 100 starpunktów.



Jeszcze raz gratuluję wszystkim i życzę miłego wieczoru ;) 
Komentarzami przeszliście samych siebie, 60/minutę O.O dziękuję :)

199 komentarzy:

  1. Mwamp, jesteś Zajefajekul! <3
    niebieska53

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKK
    KOOOOOOOOOOOOCHAAAAAAAAAAAMMMMMMMM CIEEEEEEEEEEEEEEEEE MMMMMMMMMMMMMQWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP :*:*

    <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. kooooooooochaaaaaaaaaam cieeeeeeeee xd :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaaa! Bravooo Marysia! ;* Kochamy Cię! Jesteś najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. co takie zdziwienie? to było logiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mwpam... hello... ocknij się... ŻYJESZ/??!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo!
    *podrzuca kapelusz w górę*
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wszystkie byłyście świetne!

    No to teraz dziewczyny, czekamy na wyniki konkursów dla czytelników ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. MWMP!
    *Wbiega na scene i całuje w oba policzki MWAMP!*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Chylę czółka i spadam po czereśnie na dół :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryśka, chusteczki chcesz? :|

    OdpowiedzUsuń
  12. tatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaatatatatataktaktaktakattaktaktakatakatatyaattaktaktakatakatatyaa

    OdpowiedzUsuń
  13. koocham cie I love you xD taratatata xD

    OdpowiedzUsuń
  14. wezwać karetkę?!
    żyjesz jeszcze?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra... a teraz może pogratulujmy Wiktorii>>>??

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa ! Tak się cieszę ! Od początku jej kibicowałam ! :D
    Gratulacje ! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  17. Marysia...?? Tutaj.. popatrz na mnie... żyjesz??

    OdpowiedzUsuń
  18. yeah. julacz, czekam z Tobą na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a może już zdążyła się upić?? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, dla Venus też wielkie gratulacje, że doszła aż TUTAJ z całego gazyliona uczestniczek. No i oczywiście dla pozostałej 11 gratulacje również ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. poleciała porozmawiać ze swoją kreatywnością i podziękować jej. długo jej pewnie nie będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatuluję.:*

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM WAS <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  24. za dwieee minuty kolejne wyniki xDD

    OdpowiedzUsuń
  25. WYSZŁAM NA BALKON I KRZYKNĘŁAM "KOCHAM CIĘ, MARYŚKA!"
    Mój przyjaciel dziwnie się ze swojego okna na mnie popatrzył. o.O

    A poza tym, Dusiolla, brawooo, vivat wam, owacje na stojąco! :D
    Dałabym wam w nagrodę sernik, ale zjadłam. :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ona nie żyje ;(((
    Trzeba jej zrobić usta usta :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie.... Finlandią ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Reakcja Mwamp na gg dla rozrywki:
    enn
    ...żyjesz?
    a może raczej: oddychasz?

    mwamp
    nie O.O

    enn
    :D

    mwamp
    O.O

    enn
    inhalator?

    mwamp
    O.O O.O O.O O.O

    enn
    widzę, że jednak potrzebny :D

    mwamp
    JEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, DZIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKI, KOOOOOOOOOOOOOOOCHAAAAAAAAAAM WWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    enn
    :D

    mwamp
    AAAAAAAAAAAAAAA :3333333333
    Ależ się cieszę no, mega :333

    enn
    cieszę się, że się cieszysz :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę lepsza. Wezmę megafon i krzyknę ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie w domu dziwnie się na mnie patrzą. hahahaha ;DD

    OdpowiedzUsuń
  32. tatatatatat xD kocham cię maryśka xD :*:* <3<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi Maryśka nie chce odpisać, pewnie nie żyje.

    OdpowiedzUsuń
  34. tak... moja babcia mówi, ze się nawdychałam xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Mwamp żyje!

    Możemy być już spokojne ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Żyje, ale nie wiem czy ma się dobrze, lepiej wezwijcie kogoś z Leśnej Góry... Mwamp, jaki puls?

    OdpowiedzUsuń
  37. pulsu nie ma... robimY przeszczep... eeee.... nerki !

    OdpowiedzUsuń
  38. żyjesz zaraz chyba zadzwone po karetke xD

    OdpowiedzUsuń

  39. Iźka
    21:45:05
    KOBIETOOO!
    21:45:09
    KOCHAM cIĘ!
    21:45:27
    żyjesz tam jeszcze? : D




    Mwamp
    21:46:43
    Też Cię kocham!!!!!!! <333
    21:46:46
    Nie żyję!




    Iźka
    21:47:15
    :33
    21:47:23
    MÓWIŁAM!
    21:47:30
    zawsze mówiłam, nigdy nie wierzyłaś!




    Mwamp
    21:48:04
    :3333 Kocham Cięęę <333

    OdpowiedzUsuń
  40. Szybko! Na blog operacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Może jej się poprostu komputer zaciął :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O *że tak powiem* lol, miałam iść spać godzinę temu XD

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale ona nas wszystkich koooooooooooooocha. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Skalpel, podajcie skalpel (?)

    OdpowiedzUsuń
  45. dajcie tą nerke !

    OdpowiedzUsuń
  46. Jutro wesele mam, dzisiaj to... juhuhuhuhjuhuhjuhuhjhuhjhuhjhujhuhjhuhjhuhuhuhjjujujujhjuhjuhjhuhjhuhjhuhjh xD

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mwamp zamienia się w hipisa :D
    Ona wszystkich kocha:D

    OdpowiedzUsuń
  49. 66 komentarzy... mam szatański komentarz (powyżej), jestem 66. obserwatorką na pewnym blogu dziś... cholera XD

    OdpowiedzUsuń
  50. Peace, love, Mwamp! :D <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  51. AVE SZATAN - AVE IZABELINKA ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Dopiero teraz zauważyłam co Mwamp ma na tym zdjęciu ... FRANK ! :33

    OdpowiedzUsuń
  53. FlyMissy - Peace, love, Mwamp i MY :*

    OdpowiedzUsuń
  54. już 54 minuty temu wyniki były :D

    OdpowiedzUsuń
  55. i mam nawiedzony sernik.
    tzn. miałam

    OdpowiedzUsuń
  56. nie prawda, bo jakieś 20 :P

    OdpowiedzUsuń
  57. ejj... a kolejne wyniki?? xd

    OdpowiedzUsuń
  58. julacz- z podkreśleniem na MY i sernik ;3

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja teraz czekam na następne wyniki.

    ;/

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie ... a kolejne wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  61. hahaha :D o rany... Kocham was wszystkich ;D <3 <3 :* *pokazuje dwa paluszki na znak pokoju*

    OdpowiedzUsuń
  62. uśniesz ? ;d Impreza się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  63. A, lubię sobie patrzeć, jak spamujecie... ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. :zieeeeew: Dobranoc. Nie wytrzymam już dłużej xd.

    OdpowiedzUsuń
  65. Marysia może zrobić z palców *rock*, a my wszystkie peace. :D
    Dżizas... ale wydarzenie, to przedzie do historii stardolla. :D

    OdpowiedzUsuń
  66. my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  67. ja też coś koło tego... gdyby nie jedna osoba, to bym zobaczyła wyniki jutro XD

    OdpowiedzUsuń
  68. julacz - odruchem przeczytałam 'my chemical romance' XD

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja tu siedzę od rana, pisząc wszystkie notki, a następnie publikując je co 20 minut o.o

    OdpowiedzUsuń
  70. Oo... tym co nam do łepetynki przyjdzie ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. heh. jak pisałam i kopiowałam to też mi się wydawało, ze to pisze xD serio

    OdpowiedzUsuń
  72. że chcemy następne wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Enka - intensywny piątek, jak w tej reklamie ; p

    OdpowiedzUsuń
  74. Rekord-100 komentarzy w 23 min ! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. jej, powieki mi się kleją.

    OdpowiedzUsuń
  76. my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  77. ojej... ale spamik xd

    OdpowiedzUsuń
  78. oj tak zdecydowanie nastepne wyniki:):)

    OdpowiedzUsuń
  79. a ja cem pać -.- dawać wyniki !

    OdpowiedzUsuń
  80. K.G.11 - to bijemy dalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  81. No, nieźle, nieźle. Już chyba te pytania co były w quizie: "W której notce było najwięcej komentarzy?" są już nie aktualne ; p

    OdpowiedzUsuń
  82. łaaaaa.Chyba się julacz'ka napisałaXD

    OdpowiedzUsuń
  83. wiecie... jak sobie myślę, ze znałabym was w realu, to bym miała niezłe życie. xD

    OdpowiedzUsuń
  84. zamiast " my chcemy " przeczytałam "my chem " ;D

    OdpowiedzUsuń
  85. niee... kopiowałam xd

    OdpowiedzUsuń
  86. też o tym myślałam, alis. XD
    przeciętny obserwator jutro wejdzie i pomyśli "CO ONE TU K%^&*$A ZROBIŁY?!"

    OdpowiedzUsuń
  87. ja też my chem ;D jakieś omamy mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak komuś się będzie nudzić to może przeczyta te nasze bzdury :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Taaaak, do rana będzie chyba z 500 .:D

    OdpowiedzUsuń
  90. To dawajcie te wyniki, bo coraz gorzej widać z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. ale kogo bijemy?? ja przemocy nie uznaje xD

    OdpowiedzUsuń
  92. hahahaa xD Słuchacie teraz czegoś ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  93. prosimy grzecznie u uprzejmie o kolejne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  94. bijemy... rekord oczywiście ;D


    Jest 127, musimy mieć więcej niż 151

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Będziemy mieć spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  97. my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki! my chcemy następne wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  98. Ann- ja na na na na Chemicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja słucham Eski. i jeszcze ta piosenka mnie dobija, usypiająca -_-

    OdpowiedzUsuń
  100. Julacz - oddychaj! Spokojnie, zaraz pewnie będą, pewnie...

    OdpowiedzUsuń
  101. Wykąpałyście się już?

    OdpowiedzUsuń
  102. youtube.com/watch?v=boo2Zm69fhY

    Macie tu coś zajebistego (tzn. ja mam od tygodnia obsesję) na rozbudzenie.

    OdpowiedzUsuń
  103. A ja Planetary (Go!) xD A ja jutro muszę wstać o 10 ://

    OdpowiedzUsuń
  104. Taak. A ja jutro musze wsta wcześnie do plewienia cebuli, a potem sadzenie kapusty;//

    OdpowiedzUsuń
  105. No cóż sadzenie kapusty nie jest przyjemne, tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  106. A takie z nudów powstało ;D. I z niecierpliwości też.

    OdpowiedzUsuń
  107. izabelinka - zaje*biste ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. jesteśmy bandą śmierdziuchów, ot co .

    OdpowiedzUsuń
  109. Ej, dawajcie wyniki.

    Już po 22 o.o

    OdpowiedzUsuń
  110. POBIŁYŚMY REKORD !

    OdpowiedzUsuń
  111. teledysk fajny.
    słuchałam tego jak miałam chandrę.

    OdpowiedzUsuń
  112. ogry nie są jak cebula !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  113. Taaaaaaaaaaaaak ! :D
    Dobra, spać idę, dobranoc.:*

    OdpowiedzUsuń
  114. Dobra, czekam jeszcze 5 minut...

    OdpowiedzUsuń
  115. są jak słodki torcik ^^

    OdpowiedzUsuń
  116. jeszcze natka wstępna ma ponad 200 xD

    OdpowiedzUsuń
  117. Więęęęcej!
    Ej, zapodajcie coś na yt, bo mi się nudzi. <;

    OdpowiedzUsuń
  118. ooo... bijemy ją ;D Yzabelka.... zaczynamy !

    OdpowiedzUsuń
  119. Trzymają nas w niepewności o.o

    OdpowiedzUsuń
  120. Kurczem, no, dobranoc, nudno będzie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  121. Enka dałabyś już wynik to poszłabym spać ;p

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja też bym poszła, położyła się w mięciutkim łóżeczku...

    OdpowiedzUsuń
  123. w sumie to szkoda że to się już kończy ;P

    OdpowiedzUsuń
  124. A mi się nie chce sprzątać ubrań z łóżka -.- xd

    OdpowiedzUsuń
  125. do stycznia trzeba będzie czekac na kolejną edycję. fuuu..

    OdpowiedzUsuń
  126. to śpij ann przy komputerze xd

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale w razie czego mówię , że to nie był mój pomysł ! xD

    OdpowiedzUsuń
  128. To przerzucamy się na tamto, nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  129. Gratuluję!!! :D
    Mwamp, jesteś świetna! Kocham twoje prace!!!! :D
    Przepraszam, że dopiero teraz, ale na 3 h zostałam odcięta od internetu.

    Jeszcze raz GRATULACJE!!! :D

    Właściwie gratuluję wszystkim uczestniczkom, bo samo dostanie się do finałowej trzynastki jest wyczynem :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Baaardzo spóźniona (cholera jasna! egzamin miałam, a później się odstresowywałam, ale żeby wejść tutaj, to już ja durna nie pomyślałam) chciałabym WSZYSTKIM pogratulować! Przede wszystkim wygranej - brawo Mwamp (bardzo podobał mi się Twój mix)!! VenusVirgin i Dusiolli za bycie tutaj i wspaniałe prace. EnnKatte, że się nie zniechęciła i dała mi szansę jurorowania. Komentującym za codzienną wytrwałość w odwiedzaniu tego bloga! Koniec moich gratulacji :)
    I muszę przyznać, że większość z Was to walnięte (pozytywnie) fanki MCR (przyznam, że fanka nie jestem, ale moja siostrzenica fajnie się rzuca... znaczy tańczy do Planetary i świetnie śpiewa Nananananana..., a ma niespełna 2 lata :))
    No i jeszcze raz gratuluje Mwamp :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję wszystkim, oczywiście w szczególności naszej Top Model, czyli Mwamp ;D

    OdpowiedzUsuń
  132. Kurczę, będę tęsknić za tym konkursem :(
    Przez te 8 miesięcy strasznie się przywiązałam!!!
    Nie mogę się doczekać drugiej edycji! :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Enczi to zły czerwony goblin, nic o finale nie wiedziałam. Ale..
    WIELKIE, WILKIE GRATULACJE DLA MWAMP, żywego dowody że Jaga się myli ale ciii.
    Tytuł jak najbardziej zasłużony, ruszaj na podbój świata. A Enczi to złooo. :<
    Jaguś która nic nie wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  134. Gratulację! Mwamp zasłużyła sobie na nagrodę ;] Szkoda, że pierwsza edycja już dobiegła końca, ale warto przeżywać taki finał :D
    Jeszcze raz gratuluję, gratuluję, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  135. ooou jeaaa wygrala moja faworytka gratuluję koochana. ;d

    OdpowiedzUsuń
  136. Ależ to przeżywałam. Bardziej niż moje kochane mecze piłki nożnej :)
    Mwamp, gratuluję Ci takiego talentu i oczywiści miana Tap Madl :D
    Venus, tobie też wieelkiiee gratulacje :)
    *ukłon w stronę Mwamp i VenusVirgin*

    Już z niecierpliwością czekam na II edycję konkursu ;*

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluję serdecznie i życzę dalszych sukcesów w karierze modelki ;D

    OdpowiedzUsuń
  138. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!MWAMP JESTEŚ WIELKA!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratulacje.

    Jednak od początku byłam za Dusiollą, ona robiła świetne scenerie, stylizacje, opowiadania. Według mnie, to ona powinna wygrać.



    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  140. Jejejejejejejejejeje!

    Co do komentarzu izabelinki

    "też o tym myślałam, alis. XD
    przeciętny obserwator jutro wejdzie i pomyśli "CO ONE TU K%^&*$A ZROBIŁY?!" "

    Wiesz, dokłądnie tak sobie pomyślałam xd hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  141. Brava ! Świetnie się spisałaś MWAMP !
    Od początku byłaś cudnaa ! *daje kwiaty i tiare xd *

    OdpowiedzUsuń
  142. mwamp, ogromne GRATULACJE <3
    szkoda tylko że moja faworytka nie wygrała, a faworytka była wybierana na podstawie ładności nicka... hahaha <3
    Katsie

    OdpowiedzUsuń
  143. Dziękuję jeszcze raz za wszystkie gratulacje <33

    OdpowiedzUsuń
  144. Łyso tu, cicho, pusto O.O
    A ja niecierpliwie czekam na 2nd edition, o ile oczywiście nadal ją planujecie :)

    OdpowiedzUsuń