piątek, 24 czerwca 2011

Garść komentarzy z Ankiety.. "Dlaczego akurat ona?"

Jest napisana z humorem, dużo pomysłowości. Było mało czasu, a stylizacji jest dużo ; ) 

No cóż, stylizacje w pracy drugiej były bardzo ładne i warte uwagi, uważam jednak, że to co zrobiła Mwamp nie dość, że pokazuje, że naprawdę zasługuje na wygraną w tym konkursie, to pokazała jeszcze prawdziwą siebie. ;-) 

Mwamp pokazała co potrafi. Zaskoczyły mnie Twoje oryginalne makijaże. Na początku sądziłam, że Mwamp sobie nie poradzi, a teraz wyszła na najlepszą, widać, że dała z siebie wszystko. Kocham twoje prace Mwamp! ♥.♥ I love it! 

Krótko i do tego z rymem. Stylizacje i makijaże też zrobiła fajne. 

Jest kreatywna i zaskakująca . :) 

Jednak stawiam na VenusVirgin, jej stylizacja jest baaaardzo pomysłowa i praca bardzo mi 
się spodobała! 

Bardzo podobają mi się makijaże i stroje :) Ogólnie jest bardzo stylowa. 

Jest tego dużo, a widać, że wymagało pracy. Ogółem obydwie prace są mistrzowskie. 


Kurcze. No, po prostu mnie urzekła ta historia życia doll, a raczej jej stylu. Ugh, trudno napisać. No. :D 

Venus naprawdę się napracowała, ale Mwamp kibicowałam w sumie od początku, a jej praca jest po prostu... no, jest TAKA. :D 

BO tak :D Jest lepsza. Ale najbardziej podoba mi się praca Dusiolli. 

Ta sukienka z bransoletek, to coś, czego strasznie Venus zazdroszczę :D 

Bardzo mi się podobała ta praca, Mwamp oryginalnie i ładnie wszystko nam naświetliła ot, co.:D 

Jest tam więcej obrazków, ciekawiej fanie pokazana, miła dla oka :) 

Tak trudno jest zdecydowac, która praca lepsza. Obie są świetne, ale chyba o jedną setną bardziej podoba mi się praca Mwamp. Pokazuje jak bardzo wszechstronną jest dziewczyną, że potrafi wiele rzeczy (aczkolwiek makijaże nie przypadły mi do gustu, ale np na sesje zdjęciową by się nadawały). (współczuję wam drogie jurorki bo ocenianie takich dobrych prac jest strasznie trudne) 

Bo to moja faworytka i tworzy świetne stylizacje. :D 

Podoba mi się ogólnie pomysł. Rymowany tekst też jest bardzo fajny. MWAMP WYGRAJ TO DLA MNIE <3 

Mwamp jest barwną postacią w tym konkursie, ciągle zaskakuje swoimi stylizacjami i makijażami. Myślę, że to ona powinna zwyciężyc! :D 

Ta praca jest bardziej oryginalna i ten opis w wersji wierszyka ... cudo ! :) 

bardziej mi się podoba. jest naprawdę ciekawa, przykuwająca wzrok c: 

Dla mnie już jesteś zwycięzcą :)

151 komentarzy:

  1. DAWAĆ WYNIKI. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooh, dziękuję wam wszystkim za te miłe komentarze, jesteście cudowni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niecierpliwię się! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O moja opinia pierwsza ; )

    Chyba wiadomo o kim napisałam ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. czy wyu tez co chwile odswieżacie?

    OdpowiedzUsuń
  6. I wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też co moment odświeżam... I paluchy mi drżą, już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odświeżamy. :D
    Rany boskie... niby nie powinnam się denerwować, ale przyniosłam sobie sernik na zimno i lodowatą wodę gazowaną. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja co chwilę odświeżam.

    Już po 21.00 czekamy już na raczej pewne wyniki ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie pamiętam które moje xD też co chwilę odświeżam..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej. Napisali, że o 21.30.

    OdpowiedzUsuń
  12. noz juz 15 po nie trzymajcie dłużej w napieciu

    OdpowiedzUsuń
  13. dddrrżżżeee zee ssstrraacchuu.. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. No o 21.30 dopiero, ciągle przesuwają ; p.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra moje emocje troche opadły gdy dowiedziałam sie ze wyniki dopiero o 21.30

    OdpowiedzUsuń
  16. izabelinka pisze...

    serniksernikserniksernik ...



    ... fajna rzecz ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde, no , ja się tu niecierpliwe, rozumie pani Enn ? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Izabelinka wcina sernik, a ja ... Zamrożonego danonka ;D Mniam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Izabelinka wcina sernik, a ja ... Zamrożonego danonka ;D Mniam

    A ja loda o smaku toffi ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo... podziel sie xD

    OdpowiedzUsuń
  22. ej, dobry pomysł! też mam sernik, w lodówce, xd. już po niego lecę ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. masz zamrożonego danonka ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ejejeje... czy każdy ma tu sernik?! JA też chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  25. no mam/.... ale sie skońcował -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mam sernika . Ale też bym prosiła ! ;D
    uuu... szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  27. seven minut :D ajajaja xD

    OdpowiedzUsuń
  28. co za emocje ;d
    co to będzie jak będzie za 1 minutę ?! xD

    OdpowiedzUsuń
  29. mmm, kurfa.! wdepłam w wisienkę! ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej... bardziej się stresujemy niż finalistki. To chore xD

    OdpowiedzUsuń
  31. hahaha xD teraz ją sobie zliżesz ze stopy, nieprawdaż?? xD

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam sernika, za to wcinam lody.
    je ktoś jeszcze? c:

    OdpowiedzUsuń
  33. już tylko pięęęęęęęęc xD

    OdpowiedzUsuń
  34. tak. śmierdząca, zdeptana wisienka. mniam.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jem mojego toffi loda ! xD

    OdpowiedzUsuń
  36. O sorry, mnie nie było. XD
    KTO CHCE SERNIK?
    *bo lodów orzechowych nie oddam* :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja skonczyłam danonka. Mam zamiar dobrać się do lodów ciasteczkowych w zamrażarce xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też nie mam sernika :( Chlip... Tylko ciasto toffi :( I danonków brak... Bida szczypie xD Nie chce mi się wstawać sprzed laptopa po ciasto, bo boje się, że nie zdążę na wyniki. Cóż za emocje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ja ja ! mnie wybierz. Ja chce sernik ! xD

    OdpowiedzUsuń
  40. też toffi !
    innych nie jadam. najwyżej sorbety.
    izabelinko, ja chcę sernikaaa.
    na zimno czy ciepło?

    OdpowiedzUsuń
  41. skończył mi się lodzik ! :(

    OdpowiedzUsuń
  42. ej! ja mam jeszcze 5 kawałków z wisienką ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. dwie!

    Yzabelko - na zimno, z truskawkami i galaretką. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. o... daj jeden xD dwie !

    OdpowiedzUsuń
  45. Czemu mnie sklepy otwarte tylko do 20, a w lodówce brak czegokolwiek zimnego i pysznego np. lodów, danonków, sernika, tudzież wisienek? Czemu kupiłam mam tylko czereśnie? 2 minutyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kanapka z nutellą doobra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ze stopy nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz czereśnieee ?! Też chcę ! xd

    OdpowiedzUsuń
  49. jenda aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  50. ej... a gdzie finalistki??
    stresujemy się za nie xd

    ZEROOOOOOOOOO MINUT

    OdpowiedzUsuń
  51. niee na stopie. na wierzchu. tamta wisienka jest już w koszu :D kóniec.

    OdpowiedzUsuń
  52. ej.... spóźniają się !!!!!!!!!!! -.- <foch?

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyobraźcie sobie mój szok, gdy wychodziłam pisać notkę przy 4 komentarzach, a wróciłam przy 74 O.O

    Jeszcze chwilka :>

    OdpowiedzUsuń
  54. JUŻ!


    u.u ponad 70 komentarzy ; )

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie są ? Kurde, może Encz ma zepsuty zegarek ? ; 3

    OdpowiedzUsuń
  56. tak, spóźniają się już minute xd.

    OdpowiedzUsuń
  57. chwilka minęła ! xD domagamy się wyników ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. komentarze pojawiają się w ekspresowym tempie ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. sorki, to przez moją wisienkę ;D na stopie.

    OdpowiedzUsuń
  60. skończyłam ten sernik, czyli wyniki powinny być :3

    OdpowiedzUsuń
  61. KONIEC. Na święta kupujemy Enczi zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  62. właśnie, gdzie uczestniczki?

    OdpowiedzUsuń
  63. ee tam, ja nie. Bardziej stresują się finalistki

    OdpowiedzUsuń
  64. której już tam nie mam, jak wspominałam.
    chcemy wyniki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. O ja, ze 100 komentarzy o.O

    OdpowiedzUsuń
  66. Skończyłaś?? I się nie podzieliłaś. *głodna*

    OdpowiedzUsuń
  67. tylko taki perfekcyjnie chodzący :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaa! ponad 100 komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  69. uczestniczki na luzie pija lemoniade

    OdpowiedzUsuń
  70. Jacie ale komentarzy dochodzimy do 100! Dawać komenty!

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam sernik z orzechami i miodzikiem... mmm...

    OdpowiedzUsuń
  72. WYyyyyyyyyyyyyyyyyyyninnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiikkkkkkkkkkiiiiiiiiii x spamujmy razem :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak.. Yzabelka... Chodź się złożymy i pocztą wyślemy xD

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest już dużo ponad. ;D
    Ugh, nooo, nawet sernika nie mam, szlag.

    OdpowiedzUsuń
  75. ej, ja też już wszamałam ;p pycha.

    wynikiwynikiwynikiwynikigdzie?;D

    OdpowiedzUsuń
  76. 5 po ;c
    WWWWWWWYYYYYYYYYYYYYYYNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIKKKKKKKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  77. WYNIKI JUŻ SĄ!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Odświeżam i odświeżam ... patrzę ... nowy post na jakimś blogu ! ... emocje ... i się zawiodłam ... :( to jakiś inny blog był .

    OdpowiedzUsuń
  79. Jest minus cztery minuty do wyników. Czyli powinny być... już 4 minuty a nie ma! >Rzuca garść czereśni dla Ann< Prosze :3

    OdpowiedzUsuń
  80. Jutro zrobię, to chętnie się podzielę, julacz. ;3

    OdpowiedzUsuń
  81. *Kalafior wchodzi i ze spokojem zdejmuje kapelusz*
    O! Nie spóźniłam się, jak miło. Idę jeszcze po herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  82. wyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii parapapapa

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie ma wyników jeszcze ; /.

    OdpowiedzUsuń
  84. bedzie mi sie to snic po nicach

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyniki, albo nie dam sernika!

    OdpowiedzUsuń
  86. 4444444444444444444 POPOPOPOPOPOPOPOPO

    Wyniki Buuu T.T

    WWWWWWWWWYNIKI
    I JESZCE JEDEn i jeszcze RAZ wyniki wyniki niech piszą nam! Wyniki, wyniki, wyniki niech piszą nam!

    OdpowiedzUsuń
  87. nie ładnie tak żartować, nie ładnie ;D

    My tu przeżywamy!

    OdpowiedzUsuń
  88. eee... skońcowały mi się lody -.-

    OdpowiedzUsuń
  89. No ! Ja prawie przeżyłam załamanie nerwowe , bo myślałam , że z moim komputerem coś nie tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  90. właśnie. żadnych żartów :D to poważna chwila :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja muszę je zobaczyć pieeerwsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Mi się już skończyły wczoraj o.o

    OdpowiedzUsuń
  93. Szybciej proszę, bo już grubo po dobranocce. Kalafior zaraz musi iść spać.

    OdpowiedzUsuń
  94. O mało co nie dostałam zawału.
    Wyniki, sialalalala.

    OdpowiedzUsuń
  95. SSSSSSSĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ!!!!!!!!!!1111

    OdpowiedzUsuń
  96. ssą wuyniki aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  97. Blue Screen mi się stał z tego czekania. -.-

    OdpowiedzUsuń
  98. To są zgubne skutki ufania Billowi Gatesowi XD

    OdpowiedzUsuń