piątek, 24 czerwca 2011

Miss Publiczności - Prace

Takiej Gali naprawdę dawno nie było! A ile ludzi! Publiczność szaleje! Ochrona wzywa posiłki! Wszyscy są tak podekscytowani, że aż trudno to opisać... Reporterzy nie mogli wyjść z podziwu, co kolejna osoba, to piękniejsza suknia... Oj, nie tak łatwo będzie wybrać Miss Publiczności... Zaraz koniec finałowego maratonu, tak na deser jeszcze jedna mała ankietka... :)
Bez zbędnych ceregieli, oto wszystkie 11 zgłoszonych prac!













Oczywiście pozostaje jeszcze małe głosowanie ;P Chyba już jedne z ostatnich w tej edycji...
Przejdź do głosowania.
Sporo Was teraz jest, więc daję Wam 20 minut, macie czas do 22.30 ;)

93 komentarze:

  1. Heh. Jest moja praca - 3 ; )

    Ja już idę, bo więcej nie dam rady.
    Dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno ostatnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam . I znów czekanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. jejejeje jestem !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. też czekam. tak łatwo nie popuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie i się zdecydować nie mogę. ene dułe rike fake .. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. a jakie ??? zdradź nam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. no jeszcze czekanie... No kurcze ale mam nadzieje, ze bedzie warto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dajcie mi muzykę, muzykę, muzykę...

    OdpowiedzUsuń
  11. a wyniki będą teraz czy rano ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, dzisiaj jeszcze będą wyniki loterii i quizu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. No to na razie spać nie będę ;d
    Nie czuję już jednak takich emocji jak wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. DZISIAJ?!
    *i like caps lock*

    OdpowiedzUsuń
  15. To były emocje? To był busz i dzicz! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ann, mam tak samo. To pewnie przez ten sernik. Sernikiem można się relaksować. ;D
    Jeszcze raz poproszę o muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Enka, zobaczymy, czy w kolejnej edycji *jak będzie, a będzie!* będziesz miała tak cudowne komentatorki. : D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej , gdzie wcięło moją siostrę ?! o.o

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A
    moja ukochana:3 żenię się z nią :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Yzabelka - podoba mi się. Już od pierwszego wrażenia. :3
    Taka lekka...

    OdpowiedzUsuń
  21. http://sis0.wrzuta.pl/audio/2vYpaRrd2yo/fool_s_garden_-_comedy_song

    http://artina.wrzuta.pl/audio/6ZZZX4NkUoO/nirvana_-_lake_of_fire

    moje klasyki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Yzabelka pisze...

    http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A
    moja ukochana:3 żenię się z nią :D


    Spadaj... ona jest moja ;'D

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.youtube.com/watch?v=kIBeYoP9Wi0
    Co powiecie o tym? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nieprawda!!! ja ją pierwsza znałam. nie zdradzi mnie. tak myślę..

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja może będę księdzem? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. http://www.youtube.com/watch?v=mdJDPepGOAM&feature=related <3

    http://www.youtube.com/watch?v=LdN-5wHA3p8 ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.youtube.com/watch?v=Hw9s-wPWlTk&feature=related
    :D
    Why is the rum gone?!

    Nie będę kochanką. Moje pozostałe 6 żon się wkurzy? ;[

    OdpowiedzUsuń
  28. ahhaha xD to się mylisz złotko ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.youtube.com/watch?v=J8t9d4TIVHQ

    HAHAHA :D a to jest ŻONA MOJA :D nie zabierzesz mi jej xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteście wszystkie świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale kto się myli? XD
    Teraz myślę, co ta Enka może robić... pewnie pisze posta. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. a jaki my mamy gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  33. http://www.youtube.com/watch?v=hTgnDLWeeaM

    COś dla naszej Stardoll Top Model ;D I nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ludzie będą mieć ubaw jak to będą potem czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj będą będą xd

    OdpowiedzUsuń
  36. A my wszystkie będziemy sławne ;d haha ... rozmarzyłam się troszkę . xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3 Sing <3 <3 sing <3 <3 sing <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  38. tylko chemicznych brakowało <3

    OdpowiedzUsuń
  39. zobaczysz... kiedyś będziemy xD

    OdpowiedzUsuń
  40. oni mają zaiste zajebiste teledyski :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Sing <3
    Na na na na <3
    Plaetary (Go!) <3
    Bulletproof heart <3
    Helena <3
    Welcome to the black parade <3
    cancer <3
    teengers <3

    OdpowiedzUsuń
  42. teledyski, piosenki... w ogóle są zaiśći ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. A tu coś dla Mwamp jeszcze :
    http://tinypic.pl/lew4or1h4x9z

    :3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale nasza STM wie najlepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. nawet gdyby mieli teledysk w postaci czarnej kropki na białym tle i tak by był najcudowniejszy pod słońcem <3

    Haha . Moja siostra się odnalazła xd

    OdpowiedzUsuń
  46. @Mwamp [...] Bulletproof heart <3

    A, właśnie! Dzięki, że mi tytuł przypomniałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
  47. dołączam się do rysunku ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. spadam pa :* <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nieeeee...!!!
    Wszyscy umieracie, co ja będę robić w nocy?

    OdpowiedzUsuń
  50. no... właściwie wiem co ludzie mogą robić w nocy gdy nikt nie patrzy , ale ... to trochę nie stosowne by o tym pisać xd

    OdpowiedzUsuń
  51. ja także do rysunku się przyłączam jeśli można ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. a kto twoja siostra, i gdzie była?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ann - na przykład to! :D
    http://www.gry.jeja.pl/7443,olowkowe-szalenstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Była na ognisku , nawet nie wiedziałam , że miała na dziś jakieś plany ;D

    izabelinka - no , też można ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. albo jeść sernik...
    i czekać na wyniki, rany boskie!

    OdpowiedzUsuń
  56. właśnie, wyniki! ja już chcę się miło rozczarować!

    OdpowiedzUsuń
  57. chyba jednak nie będę spać przed kompem ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. kurczaki, gęsi i inne typy z pod ciemnej gwiazdy. ja także już spać się udaję. dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda, że mnie nie przyjęli. :<

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. A tak nawiasem mówiąc, to FlyMissy ma prawie taką samą sukienkę, jak minerwaaa zrobiła na Stardoll Fashion Week.

    OdpowiedzUsuń
  62. Niebieska - wybacz, wczoraj opublikowałam tyle notek, że nie byłam w stanie śledzić wszystkich komentarzy i po prostu nie zauważyłam, że równo z końcem czasu ktoś coś jeszcze dodał, naprawdę przepraszam.

    A co do Fly - cóż, materiał jest ten sam i możliwe, że się inspirowała niekoniecznie tam, gdzie trzeba - nie wiem, ale forma sukienki jest inna.

    OdpowiedzUsuń
  63. I tak się spóźniłam parę minut. ;)
    niebieska

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepraszam wszystkich bardzo, ale ja nawet nie widziałam stroju minerwy, nie inspirowałam się nigdzie, poprostu mnie natchnęło ;) Zresztą z ciekawości zobaczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. Jej stylizacja jest 1000 razy lepsza od mojej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. FlyMissyo5,K.G.11 i julacz mi się podobają

    OdpowiedzUsuń