sobota, 5 marca 2011

Tak! To już dziś! ...czyli finałowa 13

Chciałam umieścić jakiś rozległy sfabularyzowany wstęp, ale tyle się już naczekałyście, że dodaję listę szczęśliwej trzynastki bez zbędnych ceregieli. Zapraszam do zakładki "Uczestniczki"! Już niedługo relacja z pierwszego etapu! Dowiecie się, kto nam pomagał przy ocenianiu prac, jakie miałyśmy dylematy oraz zobaczycie wszystkie nadesłane stylizacje. A tymczasem, koniec stresów (a może dopiero początek?), serdecznie gratuluję finalistkom i mam nadzieję, że nas nie zawiedziecie :) Dajcie czadu, dziewczyny! :D

Bardzo chciałabym również podziękować Clevleen__ za poniższą grafikę. Szczerze ją polecam - świetna praca w rekordowo krótkim czasie :) Dziękuję za miłą współpracę.


20 komentarzy:

  1. Aaa, oo boziu! Alez super, no nie moge no ! :3 Ja chyba jestem ta w ciemnym szaro granacie na prawo? Jesli to ja to tak super, oh, matko, Łii :D Jakaż szczęśliwa jestem ! Dziewczyny, świetne jesteście <3 I grafika też śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to fiolet? Sama nie wiem , grunt ze sliczne, i że tam jestem o matko, ależ jestem szczęśliwa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. siebie widzę na kilometr :D druga babeczka od lewej (;

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tu !
    kurde, nie wierzę c:
    serce mi tak bije że ..
    ja to chyba ta czwarta od lewej, tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację dziewczyny ! Wasze pracę musiały być na prawdę świetne! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa widzę się tylko brzydkie włosy mam xD i wielkie czoło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trzecia od prawej, chyba jakoś tak :3

    OdpowiedzUsuń
  8. AA sprawdzałyście prace xxemowaxx?
    bo teraz ja jestem wazka-julia a byłam xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. wazka-julia - tak, Twoją pracę też sprawdziłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosh, nie wierzę dostałam się...
    Dziękuje z całego serca.
    A ja to chyba ta piąta ciemnoskóra od prawej, w siwym stroju. ;)

    Pozdrawiam, Lissianne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh, szkoda nie dostałam się.;((

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda :(( A tak liczyłam... :( Eh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc, to jestem troche załamana.... no ale trudno... :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. ooeoe ! pierwsza od prawej : D

    Jakże się cieszę, pozdrawiam pozostałą 12!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!
    Ja się nie dostałam, ale się nie dziwię, bo moja praca była straszna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem piąta od lewej, w czarnym kostiumie z czerwonymi ustami i paznokciami :D
    DZIĘKUJĘ ZA DOCENIENIE MOJEJ PRACY. Jestem Wam wszystkim niezmiernie wdzięczna.
    SERDECZNIE GRATULUJE wszystkim dziewczynom, które się dostały i mam nadzieję, że wkrótce zobaczę wasze prace oraz w konkursie będzie między nami miła atmosfera.
    Gratuluję również wszystkim dziewczynom, które nie przeszły, bo dostanie się do 50tki z siedmiuset iluś zgłoszeń to i tak dużo (moim zdaniem).
    O! i grafika jest śliczna, naprawdę bardzo mi się podoba
    ___________________________________
    ale mam słowotok! to wszystko z tego zaskoczenia, nie sądziłam, że przejdę. raz jeszcze dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się spodziewałam.. Wiem, że moja praca była żałosna. Ale mówi się trudno. Powodzenia. c:

    OdpowiedzUsuń
  18. ha, jestem w żółtym kostiumie, rozpoznałam się xd
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta szósta od lewej w szarym kostiumie to chyba ja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Buahaha, pewnie moja praca była - jak to mówią pokemony - szalofa. XD Pozostaje pogratulować dziewczynom, trzymam palce za azu. :3 Good luck. ;DD

    OdpowiedzUsuń